Merhaba dün gece saatleri dolandırılmıştım bende jandarmaya gittim sabah bana, konuşma sslerini ve dekont ss istedi.
jandarmadan ayrı adliyeye gidebilir miyim ? Gitmeme gerek var mı?
Şayet ciddi tutarlar söz konusu ise mutlaka bir avukat ile süreci takip etmenizi öneririm.
Alacağınıza yönelik hukuk davası açılması, ceza süreci için ise karakoldan ziyade işlemleri hızlandırmak adına adliyedeki Cumhuriyet Baş Savcılığına Şikayet Dilekçesi yazarak talepte bulunmanız gerekiyor.
Yine tüm delillerinizi sunmanız şart.
Geçmiş olsun.