• 03-04-2024, 00:05:52
    #10
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kararlar, iki bireyinde onaylandığı şekilde alınmalı.
    Sorum o değil yalnız. Sen sevdiğin kişinin sözünü dinleyince mi daha mutlu oluyorsun? Yoksa kadının dırdırını çekince mi? snsnnz
  • 03-04-2024, 00:06:31
    #11
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu kafada olamazsınız ama snsnsns.

    Kadınların günahı, suçu ne?
    kadınların bi günahı suçu olur mu yahu bütün suç bizim.
  • 03-04-2024, 00:07:23
    #12
    Nebulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kadınların bi günahı suçu olur mu yahu bütün suç bizim.
    Ya tamam azıcık ucundan koşesinden suçumuz olabilir. Ama sizde kızdırmayın kadınları bu kadar yahu.
  • 03-04-2024, 00:08:15
    #13
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya tamam azıcık ucundan koşesinden suçumuz olabilir. Ama sizde kızdırmayın kadınları bu kadar yahu.
    valla ben evde oturup çekirdek çıtlıyodum kızdıracak ne yapmış olabilirim
  • 03-04-2024, 00:08:28
    #14
    Bir çok ilişkim oldu çoğunun bitme nedeni gereksiz kıskançlık ve kısıtlamaya çalışması oldu. Yerine göre hanımcıyımdır ama arkadaşlarımla kafeye gidip bir kahve içeceğim zaman ergen ergen tavırlar sergilerse 1 susarım 2 susarım 3te allaha emanet
  • 03-04-2024, 00:10:12
    #15
    eşime sormam lazım
  • 03-04-2024, 00:11:11
    #16
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok ilişkim oldu çoğunun bitme nedeni gereksiz kıskançlık ve kısıtlamaya çalışması oldu. Yerine göre hanımcıyımdır ama arkadaşlarımla kafeye gidip bir kahve içeceğim zaman ergen ergen tavırlar sergilerse 1 susarım 2 susarım 3te allaha emanet
    İyi de sen gideceğini, kaçta döneceğini haber vermiyorsan, sevgilini ara ara bilgilendirmiyorsan burda suçlu sen olursun.
    Ben mesela aşırı kıskanç biriyim. Sevgilim olsa ve nerede olduğunu bilsem zaten kısıtlamam.
  • 03-04-2024, 00:17:14
    #17
    Evliliğin ilk yıllarında biraz çatışma oluyo ama sonunda öyle ya da böyle hanımcılık kazanıyo kafa kaldırmıyo çünkü mecburiyetten yani😅
    • kasirga098
    kasirga098 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2024, 00:48:08
    #18
    müzmin bekarım ama evde huzur istiyorsan hanımcı olacaksın.sadece evin reisi sensin onun dışında evde hanımın sözü geçer