mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok ilişkim oldu çoğunun bitme nedeni gereksiz kıskançlık ve kısıtlamaya çalışması oldu. Yerine göre hanımcıyımdır ama arkadaşlarımla kafeye gidip bir kahve içeceğim zaman ergen ergen tavırlar sergilerse 1 susarım 2 susarım 3te allaha emanet
İyi de sen gideceğini, kaçta döneceğini haber vermiyorsan, sevgilini ara ara bilgilendirmiyorsan burda suçlu sen olursun.
Ben mesela aşırı kıskanç biriyim. Sevgilim olsa ve nerede olduğunu bilsem zaten kısıtlamam.