• 02-04-2024, 20:43:51
    #1
    Zamanlardan 2. Dünya Savaşı, muhtemelen aralık perşembe, ama nasıl sıcak. O gün normandiya çıkarmasında cepheden firsat bulup mezatçıdan, 2009 yilindda bin TL ye aldığım, kilo zamanlar 1000 tl büyük para , danaya falan tek giriyorsun bayramda. Şu an bu arkadaş win10 da bile 2 saatte islem yapmasını beklediğim bir laptop oldu. Wga in hdmi out ile ekrana çevirebilir miyim? Yada başka birsey? Sevgilerle
  • Kabul Edilen Cevap
  • 02-04-2024, 20:48:50
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    W7 lite sistem kur devam et.
  • 02-04-2024, 20:50:55
    #3
    nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W7 lite sistem kur devam et.
    Hocam netten flasa atıp boot tan kurabiliriz degilmi bunu? Ne diye arayacağız win7 lite direk ?
  • 02-04-2024, 21:02:41
    #4
    Şaka maka kurban kesmek 450-700₺ felandı öğrenci bile biraz dişini sıksa kesebilir durumdaydı
  • 02-04-2024, 21:06:32
    #5
    grsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka maka kurban kesmek 450-700₺ felandı öğrenci bile biraz dişini sıksa kesebilir durumdaydı
    sormayın gitsin hocam
  • 02-04-2024, 21:59:38
    #6
    Windows 7'nin resmi olmayan sürümlerinin güvenliğinden emin olamazsınız. Ayrıca bu işletim sistemi ve birçok yazılım artık Windows 7 için güncelleme vermiyor. Bu nedenle kullanmanızı kesinlikle önermem.
    Bunun yerine Linux Mint (varsayılan sürüm ağır gelirse Linux Mint Xfce) kullanmanızı öneririm.
  • 02-04-2024, 22:03:39
    #7
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7'nin resmi olmayan sürümlerinin güvenliğinden emin olamazsınız. Ayrıca bu işletim sistemi ve birçok yazılım artık Windows 7 için güncelleme vermiyor. Bu nedenle kullanmanızı kesinlikle önermem.
    Bunun yerine Linux Mint (varsayılan sürüm ağır gelirse Linux Mint Xfce) kullanmanızı öneririm.
    Çok teşekkür ederim hocam.
  • 02-04-2024, 23:31:46
    #8
    kozmik olarak güzelse koleksiyon oalaak alan olabilir sahibindene yükle.
  • 02-04-2024, 23:37:58
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kozmik olarak güzelse koleksiyon oalaak alan olabilir sahibindene yükle.
    Kozmetik olarak iç açıcı değil pek hocam @eyefive5; hocam AMa koleksiyoner mantıgı 10 numara eksik olmayın