Zamanlardan 2. Dünya Savaşı, muhtemelen aralık perşembe, ama nasıl sıcak. O gün normandiya çıkarmasında cepheden firsat bulup mezatçıdan, 2009 yilindda bin TL ye aldığım, kilo zamanlar 1000 tl büyük para , danaya falan tek giriyorsun bayramda. Şu an bu arkadaş win10 da bile 2 saatte islem yapmasını beklediğim bir laptop oldu. Wga in hdmi out ile ekrana çevirebilir miyim? Yada başka birsey? Sevgilerle