Selamın aleyküm dostlar, 2 gün önce bir laptop aldım bugüne elime ulaştı kurulumu vs yaptım. Fakat laptop'a alışkın olmadığımdan mı yoksa cihaz mi iyi değil bir türlü ısınamadim. Çok oyun oynayan biri de değilim arada kafam dağılsın diye girerim. Mesela az önce zulaya girdim oyun bir değişik geldi. Hepsiburada ile görüştüm yetkili servise gönderip belge alırsanız iade alırız dedi. Sizce iade etmli mıyım?
https://www.hepsiburada.com/lenovo-l...HBCV00004MP2DB
Sizce iade etmeli miyim
23
●790
- 31-03-2024, 00:07:13Zula nedir hocam
valorant felan girip bakın zulamı kaldı 
Laptop güzel ancak ayni laptop Rtx4060 lisi geçen hafta 32k idi - 31-03-2024, 00:07:54Hocam şöyle diyim normalde cidden büyük kavisli ve 240hz monitörde oynuyordum oyunu buna geçince tuhaf oldu birde 4050 i5 13. Nesil 16 ram olmasına rağmen beklediğim seriliğin olmadığını düşünüyorumyusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2024, 00:08:32Onu yarın deneyecemmiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2024, 00:09:15İçine sinmediyse iade et geç hocam. O paraya 2. el daha iyi donanıma sahip bir laptop bulabilirsin. Nacizane fikrim, AMD Ryzen işlemcilere bakman.
- 31-03-2024, 00:10:44Ekrandan kaynaklidir muhtemelen. Ekran size küçük gelmiştir. Birkaç hafta alışırsınız hocam.
Kolay kolay iade almazlar işletim sistemi kurduysanız.
Ek olarak arkaplanda güncellemeler olur ilk bir hafta. Belki o yüzden performansını da beğenmemiş olabilirsiniz. - 31-03-2024, 00:10:54Tüm driverleri kendi sitesinden indirin nvdia yi kendi sitesinden güncelleyin tekrar oynayın hocam buna ek 144hz olması lazim ekran gelişmiş ekran ayarindan hz deherini 144 a çekin bidaha test edin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama testi daha gelismiÅŸ oyunlarda test edin
valorant felan girip bakın zulamı kaldı 