• 27-03-2024, 09:52:34
    #10
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar BİR ADANALI OLARAK HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM. ADANAMIZ BU TARZ İNSANLARLA DOLU BİR YER DEĞİLDİR.
    10 BİN KİŞİDEN 1 TANESİ MAKSİMUM BU CİNSTİR.
    Yönetimi de önüne geleni üye olarak kabul etmesinden ötürü kınıyorum.
    Aynen öyle ama bunu artık kimseye anlatamayız
  • 27-03-2024, 10:16:05
    #11
    polatalemdar01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedisen agam sen bilgi ogrenmeye katilmisam aklini basina devsir
    ğşöslalldlsş bari trolünü düzgün yap yazdığın adana şivesi değil antep urfa şivesi :d
  • 27-03-2024, 10:19:39
    #12
    polatalemdar01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedisen agam sen bilgi ogrenmeye katilmisam aklini basina devsir
    25 yıldır adanada yaşıyorum böyle bir şive görmedim
  • 27-03-2024, 20:49:40
    #13
    xD