By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar BİR ADANALI OLARAK HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM. ADANAMIZ BU TARZ İNSANLARLA DOLU BİR YER DEĞİLDİR.
10 BİN KİŞİDEN 1 TANESİ MAKSİMUM BU CİNSTİR.
Yönetimi de önüne geleni üye olarak kabul etmesinden ötürü kınıyorum.
Aynen öyle ama bunu artık kimseye anlatamayız