Model şu olacak. Uzaktan sadece belirli ücretini ödeyeyim Bana eğitimi versin. Olay bu. Tabii, sınavlara katılmak konusuna gelince de onu sonra düşünüyorum. Şimdi istemiyorum onu.

Ayrıca lütfen şu konuma da bakınız: https://www.r10.net/sorum-var/403109...-hakkinda.html