yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık öğretim sınavları çok basit hocam buna bence gerek bile yok tek sıkıntı zorunlu ders olayı onların sınavını vermek
Zorunlu ders olayı sınavı için sınava gitmek zorundayım öyle mi?

Ne gibi sorular düşüyor sınavda hocam?

Aslında Benim istediğim diploma değil hocam. Yani şimdilik. Uzaktan eğitim almak ve sonunda belge almak sertifika belgesi yani. E-devlete kayıtlı.