• 21-03-2024, 15:45:52
    #1
    Beni upsden aradılar bu 3 ünü 150 eurodan yüksek olarak değerlendirmişler ek ücret istiyorlar bu üçü 2 bin tlye almıştım ne yapmam lazım almasam geri gitse olur mu baya bi vergi koyucak
  • 21-03-2024, 15:46:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ödediğin kartın ekstresini göster teslim al
  • 21-03-2024, 15:49:01
    #3
    Ödeme ekstreni gösterebilirsin. Fatura bedelinde vergilendirme yapmak zoruındalar..
  • 21-03-2024, 15:50:11
    #4
    oguzhanfz8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme ekstreni gösterebilirsin. Fatura bedelinde vergilendirme yapmak zoruındalar..
    Hocam ben toplu olarak aldım amazondan sadece bu 3 ünün ayrı olarak faturası yokki
  • 21-03-2024, 15:51:47
    #5
    Siparişin ekran görüntüsünü alın, Ödeme ekstresinin ekran görüntüsünü alın ve ürün linklerini de ekleyerek mail olarak iletin. aynı şekilde işinizi görecektir.
  • 21-03-2024, 15:52:37
    #6
    oguzhanfz8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişin ekran görüntüsünü alın, Ödeme ekstresinin ekran görüntüsünü alın ve ürün linklerini de ekleyerek mail olarak iletin. aynı şekilde işinizi görecektir.
    Çok teşekkür ederim hocam