Beni upsden aradılar bu 3 ünü 150 eurodan yüksek olarak değerlendirmişler ek ücret istiyorlar bu üçü 2 bin tlye almıştım ne yapmam lazım almasam geri gitse olur mu baya bi vergi koyucak