• 20-03-2024, 18:37:02
    #1
    Merhabalar faturam 3000₺ tl geldi indirimli şekilde ödeyebilen var mı? Veya ben ödeyebilir miyim herhangi bir kampanyadan vs kullandığım operatör Vodafone
  • 20-03-2024, 18:40:52
    #2
    Hocam tarife fiyatı mı 3 bin yoksa cihaz mı aldınız. Maşallah tarife ise güzel para.
  • 20-03-2024, 18:42:49
    #3
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tarife fiyatı mı 3 bin yoksa cihaz mı aldınız. Maşallah tarife ise güzel para.
    Yurtdışına çıktım hat alamadım zamanım yoktu ondan yüksek geldim faturam yani
  • 20-03-2024, 18:50:35
    #4
    Forumda var o şekil ödeyen ama dikkatli olun. Şikayetim varda sık sık bu konu ile alakalı şikayetler oluyor
  • 20-03-2024, 19:07:22
    #5
    Hocam bu işi yapan çok adam varda sonunda patlıyor çalıntı kart felan dikkat etmek lazım büyük risk