mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tarife fiyatı mı 3 bin yoksa cihaz mı aldınız. Maşallah tarife ise güzel para.
Yurtdışına çıktım hat alamadım zamanım yoktu ondan yüksek geldim faturam yani