• 20-03-2024, 14:41:06
    #1
    Dün akşam eve giderken kırmızı ışıkta geçmeye çalışan Servis sürücüsü aynamı kırıp geçti olay yerinde tutanak felan düzenledim adam bugün için 750 TL göndermeyi teklif etti ama bende ertesi gün göndereceği için kaçıp gitmek istiyor diyerek kendimi sağlama almak için tutanağı düzenledim.

    Bugün adama ulaştım adam o dündü bugün 400 TL veririm , dün inat ediyordun diye konuşuyor. Arabamın aynası 700-800 TL civarında çok pahalı birşey değil.

    Araçta sadece aynam kırık şimdi olayı sigortaya bildirsek ayna için araba 1 hafta yatacak , diğer yandan adamın yanına kar kalacak ne yapsam kararsız kaldım siz ne yapardınız?

  • 20-03-2024, 14:45:17
    #2
    1 hafta yatmaz hocam 1 saatinizi ayırıp ekspere arabayı götürürsünüz verin gitsin uğraşmayın o uğraşsın
  • 20-03-2024, 14:45:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    adamın verdiği cevaba inat ver sigortaya. lafa bak, o dündü bugün 400 veririm. böyle çakallara göz açtırmamak lazım
  • 20-03-2024, 14:48:11
    #4
    Sigortayı boş yere deldirmenin anlamı yok hele sigorta fiyatları bu kadar yükselmişken. Yaptıracak durumdaysanız yaptırım geçin. Kazadır, olur.
  • 20-03-2024, 14:49:30
    #5
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortayı boş yere deldirmenin anlamı yok hele sigorta fiyatları bu kadar yükselmişken. Yaptıracak durumdaysanız yaptırım geçin. Kazadır, olur.
    neyi deliyo kim deliyo niye deliyo? Adam haklı ne deliyo?
  • 20-03-2024, 14:51:33
    #6
    hocam ver sigortaya geç ne düşünüyorsun
  • 20-03-2024, 14:57:56
    #7
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam eve giderken kırmızı ışıkta geçmeye çalışan Servis sürücüsü aynamı kırıp geçti olay yerinde tutanak felan düzenledim adam bugün için 750 TL göndermeyi teklif etti ama bende ertesi gün göndereceği için kaçıp gitmek istiyor diyerek kendimi sağlama almak için tutanağı düzenledim.

    Bugün adama ulaştım adam o dündü bugün 400 TL veririm , dün inat ediyordun diye konuşuyor. Arabamın aynası 700-800 TL civarında çok pahalı birşey değil.

    Araçta sadece aynam kırık şimdi olayı sigortaya bildirsek ayna için araba 1 hafta yatacak , diğer yandan adamın yanına kar kalacak ne yapsam kararsız kaldım siz ne yapardınız?
    Sen de onun aynasını kır, ödeşin. Kısasa kısas.

    Şaka bir yana, senin aracın bir hafta yatacaksa, bunun da cezasını çekmesi gerekir diye düşünüyorum. Aynı senin başına gelseydi, bir haftalık servis ücretini senden talep edermiydi o kişi?