Bugün adama ulaştım adam o dündü bugün 400 TL veririm , dün inat ediyordun diye konuşuyor. Arabamın aynası 700-800 TL civarında çok pahalı birşey değil.
Araçta sadece aynam kırık şimdi olayı sigortaya bildirsek ayna için araba 1 hafta yatacak , diğer yandan adamın yanına kar kalacak ne yapsam kararsız kaldım siz ne yapardınız?
