Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortayı boş yere deldirmenin anlamı yok hele sigorta fiyatları bu kadar yükselmişken. Yaptıracak durumdaysanız yaptırım geçin. Kazadır, olur.
neyi deliyo kim deliyo niye deliyo? Adam haklı ne deliyo?