Aslında tekil ama was da tekil cümlelerde olup bitmiş zaman için kullanılmıyor mu?
Sonuçta arkadaş da were yazmadı yerinde was yazdı. Geçmiş zaman yani.
doğru.
zaten nobody tekil olduğu için was kullanıldı.
çoğul olsa were kullanılırdı.
burada karıştırdığımız nokta tekil/çoğul.
ben aynı şekilde is kullanımı da olabileceğini düşünüyorum ama hatam varsa düzeltin.