GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmişteki bir durumdan bahsediyor bu nedenle was kullanımı doğru olanıdır. Tekil evet ama was yardımcı fiili ile kullanılır ve geçmişte hitap ettiğimiz için doğru olanı was dır.
haklısınız ben is kullanımı da olabileceğini düşünüyordum bu sebeple bu şekilde çevirdim. yanlış varsa düzeltelim. ben çok gramere dikkat etmiyorum ne yazık ki.