waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır.
nobody ve somebody tekil.
is kullanılmalı.
Aslında tekil ama was da tekil cümlelerde olup bitmiş zaman için kullanılmıyor mu?

Sonuçta arkadaş da were yazmadı yerinde was yazdı. Geçmiş zaman yani.