• 19-03-2024, 19:41:15
    #10
    kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar geçmiş olsun. sizin ilerlediğiniz yol cadde, diğer yol sokak mı? Gri araba ana yola bağlanan bir araç mı yoksa ikisi de aynı öncelikte sokaklar mı?
    siz caddede gidiyorsanız suç gri araçta, iki sokakta ana yol değilse çarptığınız için suç sizde olabilir gibi geliyor.

    şu şekilde de fotoğrafını iletebilirim ama mercedes oradan park halnden çıktı ben ise ilk fotoğrafta görünen beyaz aracı soluyordum dörtlüleri yakmamış bi halde ters şekilde şeridimde duruyordu
  • 19-03-2024, 19:41:51
    #11
    polemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pınar aracının içinden casper. Gibi geçebilirseniz sizde suç
    Geçemiyorsanız sizle alakası yok her iki araçta bence suç

    en suçlusu da gri araç bence çünkü park halindeyken çıkıyor.
    Yeniden çizip atmaya çalıştım hocam
  • 19-03-2024, 19:44:00
    #12
    park halinde çıkıyorsa, kontrollü çıkmalı. gri araç sorumlu çıkabilir.
  • 19-03-2024, 19:45:34
    #13
    kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    park halinde çıkıyorsa, kontrollü çıkmalı. gri araç sorumlu çıkabilir.
    Beyaz araç görüntüyü tamamen kısıtladı ben bile göremedim mercedes çıkınca frene bile basamadım anlık oldu tamamen
  • 19-03-2024, 19:59:03
    #14
    bence en masumu sensin kazanın çok geçmiş olsun fazla bir şey yok gibi
  • 19-03-2024, 20:00:04
    #15
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence en masumu sensin kazanın çok geçmiş olsun fazla bir şey yok gibi
    benim motorum pert mercedesin çamurluk gitti Allah'a şükür o kazadan yürüyerek ben çıkabildim Teşekkür ederim
  • 19-03-2024, 20:02:26
    #16
    saitoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim motorum pert mercedesin çamurluk gitti Allah'a şükür o kazadan yürüyerek ben çıkabildim Teşekkür ederim
    çok geçmiş olsun tekrardan benim göz iyi değil valla motoru gayet düzgün gördüm bir anda hız ne kadardı sizin? çok hızlı mıydınız?
  • 19-03-2024, 20:13:15
    #17
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun tekrardan benim göz iyi değil valla motoru gayet düzgün gördüm bir anda hız ne kadardı sizin? çok hızlı mıydınız?
    hızım 25-30kmh motorun ise jant ve amasörler gitti bi kaç grenaj parçası şimdilik bunlar gözle görülen bunlar zaten ustalık vs 50 bini geçer rahat
  • 19-03-2024, 20:15:25
    #18
    Beyaz aracın zaten orada duraklaması yanlış.
    Dörtlü sadece duraklama halinde ve acil durumda yakılır. Çıkarken vs. değil. Yani bu dediğinizin lambalarla ilgilisi yok.
    Adam sol sinyal vermiştir parktan çıkmıştır tabi o da sizi beyaz araç yüzünden görmemiş.

    Beyaz araç kör nokta bıraktığı için sizin kontrollü gelmeniz lazımdı. Sonuçta oradan araç değil yaya da zıplayabilirdi.