çok geçmiş olsun tekrardan benim göz iyi değil valla motoru gayet düzgün gördüm bir anda hız ne kadardı sizin? çok hızlı mıydınız?
hızım 25-30kmh motorun ise jant ve amasörler gitti bi kaç grenaj parçası şimdilik bunlar gözle görülen bunlar zaten ustalık vs 50 bini geçer rahat