Beyaz aracın zaten orada duraklaması yanlış.
Dörtlü sadece duraklama halinde ve acil durumda yakılır. Çıkarken vs. değil. Yani bu dediğinizin lambalarla ilgilisi yok.
Adam sol sinyal vermiştir parktan çıkmıştır tabi o da sizi beyaz araç yüzünden görmemiş.
Beyaz araç kör nokta bıraktığı için sizin kontrollü gelmeniz lazımdı. Sonuçta oradan araç değil yaya da zıplayabilirdi.