kNightMare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

şu şekilde de fotoğrafını iletebilirim ama mercedes oradan park halnden çıktı ben ise ilk fotoğrafta görünen beyaz aracı soluyordum dörtlüleri yakmamış bi halde ters şekilde şeridimde duruyordu

çok geçmiş olsun fazla bir şey yok gibi