• 18-03-2024, 20:49:29
    #10
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , biraz borç yaptım(300k civarı) sağlık yüzünden bir çoğu güzelde bir isim var aslinda ama borçları ödemede zorluk cekecegim için bunalıma girdim borç seven bir insan değilim ama nasıl cikicam bilmiyorum . Düşündükçe göğsüm daralıyor . Yapilandiramiyorum da kartlara takla attiriyoruz diyorlar ya tamda o duruma geldim . Bir çocuğum var o olmasa kendimi biryerden atacağım okadar sıkıldım gözlerim hep dolu . Ne yapabilirim ek iş mi yapsam bir web sitem var 1-2 k adsense geliri var . Web üzerinden birşeyler yapabilirmiyim yoksa Twitter'da bir haber olacağım .
    Kartlarınızı 24-36 ay aralığında taksitlendirin ve kapatın. Kart yapılandırma yapın kısacası. Faiz ödeyeceğinize taksit ödetin. Yalnız kart yapılandırma yaptığınızda kartlarınız kullanılamaz. Ödemeleri bitince değerlendirilir onaylanırsa tekrar açılır.
  • 18-03-2024, 20:49:47
    #11
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum çoğu kişide var sahada çoğalıyor
    Allah yardım etsin herkese
    Malesef hocam herkesin de psikolojisi bozuldu . Benimde çok sağlam değil malesef
  • 18-03-2024, 20:50:43
    #12
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum çoğu kişide var sahada çoğalıyor
    Allah yardım etsin herkese
    FikirBulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartlarınızı 24-36 ay aralığında taksitlendirin ve kapatın. Kart yapılandırma yapın kısacası. Faiz ödeyeceğinize taksit ödetin. Yalnız kart yapılandırma yaptığınızda kartlarınız kullanılamaz. Ödemeleri bitince değerlendirilir onaylanırsa tekrar açılır.
    Yapikredi de böyle bir imkan goremedim hocam 36 ay vade yapabilmem çok güzel olurdu iş bankasında var ama yapikrediyle daha konusmadim
  • 18-03-2024, 20:53:16
    #13
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcımız olsun geçmiş olsun hocam . Zaten şuan sıfır harcama ile yaşıyorum . Ama düşündükçe yapım gereği dayanamıyorum nedense çocuğa sarılıp ağlıyorum
    bu yılı atlatırsan rahatlarsın , birde yapabiliyorsan ek iş yap 2 3 ay en azından aktivite yapmak için sana bir nebze olsa fayda sağlar
  • 18-03-2024, 20:55:51
    #14
    LaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yılı atlatırsan rahatlarsın , birde yapabiliyorsan ek iş yap 2 3 ay en azından aktivite yapmak için sana bir nebze olsa fayda sağlar
    Ek iş bakıyorum hocam ne yapabilirim diye düşünüyorum
  • 18-03-2024, 20:55:52
    #15
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapikredi de böyle bir imkan goremedim hocam 36 ay vade yapabilmem çok güzel olurdu iş bankasında var ama yapikrediyle daha konusmadim
    Kartları ödeyemediğinizi belirttiğinizde İş Bankası hemen yapabiliyorken diğerleri biraz gecikmeye sokup faiz kazanma peşindeler. Bir diğer çözüm ise hangi banka yapmıyorsa önce onu öğrenin ve o bankaya gidip birebir kartınızı kapatmak için kredi kullanmak istediğinizi belirtin. Kartınızı kullanıma kapatma karşılığında size nakit vermeyecekleri için krediyi kabul edeceklerdir.
  • 18-03-2024, 20:57:39
    #16
    FikirBulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartları ödeyemediğinizi belirttiğinizde İş Bankası hemen yapabiliyorken diğerleri biraz gecikmeye sokup faiz kazanma peşindeler. Bir diğer çözüm ise hangi banka yapmıyorsa önce onu öğrenin ve o bankaya gidip birebir kartınızı kapatmak için kredi kullanmak istediğinizi belirtin. Kartınızı kullanıma kapatma karşılığında size nakit vermeyecekleri için krediyi kabul edeceklerdir.
    Evet hocam malesef o kredi taksitide maasimi asacagi icin yapamıyorum elim kolum bağlandı . Gözlerim dolu yazıyorum malesef hic kendimi bu kadar aciz düşmüş hissetmemistim .
  • 18-03-2024, 21:00:44
    #17
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam malesef o kredi taksitide maasimi asacagi icin yapamıyorum elim kolum bağlandı . Gözlerim dolu yazıyorum malesef hic kendimi bu kadar aciz düşmüş hissetmemistim .
    Yapabildiğinizi yapın. Zaten uzun bir süre tekrar kredi alamayacağınız için en iyi ihtimal geri kalan borcunuza takla attırırsınız. Bu sürede mümkün olduğunca da borcunuz azalır. Hatta her ay bir kısım borç öderken 1000 TL - 2000 TL yapabiliyorsanız fazlasını kart limit indirme yapın. Kartınızın limitini düşürün.

    Örneğin;
    50 limit varsa 48 bırakın ve gidin limitinizi 48 e düşürün. Mobilden yapamıyorsanız müşteri hizmetlerinden yapın. Böylelikle zamanla borcunuz da bitecektir. Karamsarlığa her düştüğünüzde daha da çıkmaza girersiniz. Kendinize bu kötülüğü yapmayın.
  • 18-03-2024, 21:02:11
    #18
    FikirBulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabildiğinizi yapın. Zaten uzun bir süre tekrar kredi alamayacağınız için en iyi ihtimal geri kalan borcunuza takla attırırsınız. Bu sürede mümkün olduğunca da borcunuz azalır. Hatta her ay bir kısım borç öderken 1000 TL - 2000 TL yapabiliyorsanız fazlasını kart limit indirme yapın. Kartınızın limitini düşürün.

    Örneğin;
    50 limit varsa 48 bırakın ve gidin limitinizi 48 e düşürün. Mobilden yapamıyorsanız müşteri hizmetlerinden yapın. Böylelikle zamanla borcunuz da bitecektir. Karamsarlığa her düştüğünüzde daha da çıkmaza girersiniz. Kendinize bu kötülüğü yapmayın.
    Kapatıp duruyorum hocam tam da dediğiniz gibi su kelimeleriniz bile içimi çok rahatlattı emin olun Allah razı olsun