Merhaba arkadaşlar , biraz borç yaptım(300k civarı) sağlık yüzünden bir çoğu güzelde bir isim var aslinda ama borçları ödemede zorluk cekecegim için bunalıma girdim borç seven bir insan değilim ama nasıl cikicam bilmiyorum . Düşündükçe göğsüm daralıyor . Yapilandiramiyorum da kartlara takla attiriyoruz diyorlar ya tamda o duruma geldim . Bir çocuğum var o olmasa kendimi biryerden atacağım okadar sıkıldım gözlerim hep dolu . Ne yapabilirim ek iş mi yapsam bir web sitem var 1-2 k adsense geliri var . Web üzerinden birşeyler yapabilirmiyim yoksa Twitter'da bir haber olacağım .
Kartlarınızı 24-36 ay aralığında taksitlendirin ve kapatın. Kart yapılandırma yapın kısacası. Faiz ödeyeceğinize taksit ödetin. Yalnız kart yapılandırma yaptığınızda kartlarınız kullanılamaz. Ödemeleri bitince değerlendirilir onaylanırsa tekrar açılır.