Allah yardımcımız olsun geçmiş olsun hocam . Zaten şuan sıfır harcama ile yaşıyorum . Ama düşündükçe yapım gereği dayanamıyorum nedense çocuğa sarılıp ağlıyorum
bu yılı atlatırsan rahatlarsın , birde yapabiliyorsan ek iş yap 2 3 ay en azından aktivite yapmak için sana bir nebze olsa fayda sağlar