• 15-03-2024, 13:37:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir kiracımız vardı, 1 senedir kira ödemedi. Zor bela yasal yollar ile çıkardık. Fakat çok masraf ettik.

    İcra ve avukat eşliğinde kapıyı açtık.

    Bu şahıs, evdeki kombiyi söküp çalıp götürmüş, kapı pencere hepsini kırmış. Duvarları parçalamış. Dolapların tabiri caizse içinden geçmiş.

    Bu şahıs hakkında suç duyurusunda bulunacağım. Ama buradan bir şey çıkar mı bilmiyorum, çünkü üzerine hiçbir kayıtlı bir şey yok. Bu durumda ne yapabilirim?

    Evin dask ve ev eşya sigortası vardı. Banka bu hasarları karşılıyor mu? Aramızda pek çok sigortacı arkadaşlar var, bilgisi olan var mı?
  • 15-03-2024, 13:39:25
    #2
    Ne insanlar var ya, en son kiram %400 zamlandı diye evden çıkmak istedim son günlerde ev sahibi o kadar çok baskı yaptı ki, o mobinge rağmen evi iyice boşalttım, demirbaşları kontrol edip tamir edilenleri düzelttim, en son evi dip bucak temizletip çıktım. Ona rağmen bi teşekkür bile edilmedi ama neyse. Böylesi de ilk kez duyuyorum, kötü olmuş sizin için.
  • 15-03-2024, 13:40:23
    #3
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne insanlar var ya, en son kiram %400 zamlandı diye evden çıkmak istedim son günlerde ev sahibi o kadar çok baskı yaptı ki, o mobinge rağmen evi iyice boşalttım, demirbaşları kontrol edip tamir edilenleri düzelttim, en son evi dip bucak temizletip çıktım. Ona rağmen bi teşekkür bile edilmedi ama neyse. Böylesi de ilk kez duyuyorum, kötü olmuş sizin için.
    Adam birde arayıp dalga geçiyor hocam, para verin kombiyi geri veririm diye
  • 15-03-2024, 13:41:05
    #4
    Mobilyalara yaptığını yapın siz de ona.
  • 15-03-2024, 13:42:07
    #5
    Suç duyurusunda bulunun tabiki de
  • 15-03-2024, 13:47:20
    #6
    PayPal + Wise + Revolut
    Evi olanın da derdi var evi olmayanın da ne garip memleket yaa
  • 15-03-2024, 13:49:14
    #7
    Bu mahlukat ne adam ne insan. Derlerya hani, aşağılık bile bir yükseklik birimi bu tam bir çukur. Üzerine kayıtlı bir şeyi olmadığı için icra yoluyla bir şeyini alamayacağınızı çok iyi biliyor. Belli ki müptezelin biri. Suç duyurusu sonrası mahkemeden ceza bile alsa mala zarar verme, hırsızlık vs. yok istinaf, yok yargıtay derken 2-3 sene sürer, ceza kesinleşse de 3-5 ay yatar çıkarım diyor. Allah sabır versin hocam. İnşaallah sigortadan sorunsuzca halledip masraflarınızın karşılığını alırsınız. Rabbim hayırlı aklı başında insanlarla karşılaştırsın tüm iyileri.
  • 15-03-2024, 13:52:05
    #8
    Hasar tespit davası açmalısınız ve mutlaka şikayetçi olmalısınız.
  • 15-03-2024, 13:53:51
    #9
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mahlukat ne adam ne insan. Derlerya hani, aşağılık bile bir yükseklik birimi bu tam bir çukur. Üzerine kayıtlı bir şeyi olmadığı için icra yoluyla bir şeyini alamayacağınızı çok iyi biliyor. Belli ki müptezelin biri. Suç duyurusu sonrası mahkemeden ceza bile alsa mala zarar verme, hırsızlık vs. yok istinaf, yok yargıtay derken 2-3 sene sürer, ceza kesinleşse de 3-5 ay yatar çıkarım diyor. Allah sabır versin hocam. İnşaallah sigortadan sorunsuzca halledip masraflarınızın karşılığını alırsınız. Rabbim hayırlı aklı başında insanlarla karşılaştırsın tüm iyileri.
    Zaten madde bağımlısınin teki hocam. Karısı çocukları var onlar nasıl duruyor anlamıyorum. 1 yıl kira ödeme üstüne böyle bir şey yap. Kul hakkından da korkmuyorlar