Bu mahlukat ne adam ne insan. Derlerya hani, aşağılık bile bir yükseklik birimi bu tam bir çukur. Üzerine kayıtlı bir şeyi olmadığı için icra yoluyla bir şeyini alamayacağınızı çok iyi biliyor. Belli ki müptezelin biri. Suç duyurusu sonrası mahkemeden ceza bile alsa mala zarar verme, hırsızlık vs. yok istinaf, yok yargıtay derken 2-3 sene sürer, ceza kesinleşse de 3-5 ay yatar çıkarım diyor. Allah sabır versin hocam. İnşaallah sigortadan sorunsuzca halledip masraflarınızın karşılığını alırsınız. Rabbim hayırlı aklı başında insanlarla karşılaştırsın tüm iyileri.
Zaten madde bağımlısınin teki hocam. Karısı çocukları var onlar nasıl duruyor anlamıyorum. 1 yıl kira ödeme üstüne böyle bir şey yap. Kul hakkından da korkmuyorlar