Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne insanlar var ya, en son kiram %400 zamlandı diye evden çıkmak istedim son günlerde ev sahibi o kadar çok baskı yaptı ki, o mobinge rağmen evi iyice boşalttım, demirbaşları kontrol edip tamir edilenleri düzelttim, en son evi dip bucak temizletip çıktım. Ona rağmen bi teşekkür bile edilmedi ama neyse. Böylesi de ilk kez duyuyorum, kötü olmuş sizin için.
Adam birde arayıp dalga geçiyor hocam, para verin kombiyi geri veririm diye