• 15-03-2024, 15:52:50
    #28
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 oynamayı düşünüyorum. Ama uzanmak da çok tatlı geliyor.
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konfor alanımı terk etme kararı aldım.

    Roadmap:
    1) fy_iceworld16
    2) awp_india
    3) fy_snow
    4) Kapanış
    Hangi ipteysen oynayalım hocam
  • 15-03-2024, 17:32:12
    #29
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ipteysen oynayalım hocam
    Sabit bir yerim yok şu an. Belki sunucu açabilirim.

    Haber edicem.
  • 15-03-2024, 17:33:40
    #30
    telefonum bozuldu, anakart gitmiş ne yapsam diye kara kara düşünüyorum.
  • 15-03-2024, 17:49:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Çalışmaya devam.