Konu
R10 su an napıyor
15-03-2024, 15:52:50
#28
ademakcan
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.6 oynamayı düşünüyorum. Ama uzanmak da çok tatlı geliyor.
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konfor alanımı terk etme kararı aldım.
Roadmap:
1) fy_iceworld16
2) awp_india
3) fy_snow
4) Kapanış
Hangi ipteysen oynayalım hocam