R10 su an napıyor - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 su an napıyor
30
●
1.248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 su an napıyor
1
2
3
4
15-03-2024, 15:52:50
#28
ademakcan
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.6 oynamayı düşünüyorum. Ama uzanmak da çok tatlı geliyor.
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konfor alanımı terk etme kararı aldım.
Roadmap:
1) fy_iceworld16
2) awp_india
3) fy_snow
4) Kapanış
Hangi ipteysen oynayalım hocam
15-03-2024, 17:32:12
#29
Haz
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi ipteysen oynayalım hocam
Sabit bir yerim yok şu an. Belki sunucu açabilirim.
Haber edicem.
15-03-2024, 17:33:40
#30
By_MiCRoP
telefonum bozuldu, anakart gitmiş ne yapsam diye kara kara düşünüyorum.
15-03-2024, 17:49:50
#31
OzeL
Üyeliği durduruldu
Çalışmaya devam.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler