• 14-03-2024, 14:54:33
    #1
    2006 model C200 diesel araba 215.000 Km ‘de lastikleri vs. yeni yapıldı şu an bi problemi yok kronik hastalığı var mı bu arabanın ? çevreden duyduğum kadar fren sistemi hata oluşturunca yüksek fiyata mâl oluyormuş. Daha önce kullanan hocalarım varsa yardımcı olursa sevinirim 😊
  • 14-03-2024, 15:22:32
    #2
    Daha öncede bir konuda yazmıştım 2016-17 amg c200 almaktan son dakkika yetkili servisle görüşünce vazgeçmiştim. Benim denk geldigim şuydu.

    Bu araç Adblue adında bir kimyasal kullanıyor. Onu aksatmadan koyman lazım, ek olarak bu araç uzun yol yapmak zorunda taksi gibi şehir içi kullanırsan egsoz sensörü hatası veriyormuş ve bu birkere patlak verdiginde sürekli tekrar ediyormuş 5 sene önce civarı 5 bin euro idi masrafı.
  • 14-03-2024, 15:41:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    C kasa önermem, E kasa veya eski S kasa bakabilirsin
    Biz 2014 E kasa kullanıyoruz ve memnunuz masraf çıkarmıyor ama C kasalar hep masraf çıkarır