Daha öncede bir konuda yazmıştım 2016-17 amg c200 almaktan son dakkika yetkili servisle görüşünce vazgeçmiştim. Benim denk geldigim şuydu.
Bu araç Adblue adında bir kimyasal kullanıyor. Onu aksatmadan koyman lazım, ek olarak bu araç uzun yol yapmak zorunda taksi gibi şehir içi kullanırsan egsoz sensörü hatası veriyormuş ve bu birkere patlak verdiginde sürekli tekrar ediyormuş 5 sene önce civarı 5 bin euro idi masrafı.