• 13-03-2024, 22:37:01
    #1
    Bu amelelik nezaman biter de İstediğimiz uygulamayı oyunu artık senelerce uğraşmadan yaparız

    Şuanki Profosyonel yazılımcılara acıyorum biraz hem fiziksel olarak gözlerinden hem hayatlanlarından vazgeçenler var
  • 13-03-2024, 22:38:35
    #2
    İşleyen kod bug tutmaz devam
  • 13-03-2024, 22:41:42
    #3
    En iyisi sanırım
    Yazılımı bitiren yapay zekalar gene bir yazılımcı tarafından yazılacak.
    Bunun haricinde bu yapay zekalar gene yazılımcılar tarafından kullanılacak.

    Çağa ayak uydurabildiği sürece yazılımcılar için bir sorun yok.
  • 13-03-2024, 22:46:27
    #4
    ilk yapay zeka "software engineer" üreten firmaya ait bir link bırakıyorum

    https://jobs.ashbyhq.com/cognition
  • 13-03-2024, 22:47:42
    #5
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımı bitiren yapay zekalar gene bir yazılımcı tarafından yazılacak.
    Bunun haricinde bu yapay zekalar gene yazılımcılar tarafından kullanılacak.

    Çağa ayak uydurabildiği sürece yazılımcılar için bir sorun yok.
    1 Milyon yazılımcı var ise artık o yapay zekaları yönetecek bir kaç şirket ve bir kaç yüz yazılımcı yeterli olacaktır şimdiki haliyle bile onepage sayfa yapılabiliyor yapay zekalar ile kimisi ile güzel şeyler ortaya çıkabiliyor... Gelecekte sıradan web site yazılımcıları falan çok ekmek bulamayacak gibi gözüküyor mobile yönelmekte fayda var yazılımcılar için
  • 13-03-2024, 22:59:05
    #6
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımı bitiren yapay zekalar gene bir yazılımcı tarafından yazılacak.
    Bunun haricinde bu yapay zekalar gene yazılımcılar tarafından kullanılacak.

    Çağa ayak uydurabildiği sürece yazılımcılar için bir sorun yok.
    Telefonu da icad eden Telefoncu ama Kullanan herkes
    o mantıkla bakarsanız
  • 13-03-2024, 23:13:11
    #7
    En iyisi sanırım
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu da icad eden Telefoncu ama Kullanan herkes
    o mantıkla bakarsanız
    Sokaktaki fırıncının web sitesini hazırlarken, muhasebesini tutarken kullanacağı yazılım için yapay zekaya başvurmasına daha bayağı vakit var.
  • 14-03-2024, 15:56:08
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "kodlamak" bitmezde, "yazmak" kismi bitebilir.
    Sesli ve gorsel arayuzler ile daha cok AI yonetme isine evriliyor gayet hizli.