Yazılımı bitiren yapay zekalar gene bir yazılımcı tarafından yazılacak.
Bunun haricinde bu yapay zekalar gene yazılımcılar tarafından kullanılacak.
Çağa ayak uydurabildiği sürece yazılımcılar için bir sorun yok.
1 Milyon yazılımcı var ise artık o yapay zekaları yönetecek bir kaç şirket ve bir kaç yüz yazılımcı yeterli olacaktır

şimdiki haliyle bile onepage sayfa yapılabiliyor yapay zekalar ile kimisi ile güzel şeyler ortaya çıkabiliyor... Gelecekte sıradan web site yazılımcıları falan çok ekmek bulamayacak gibi gözüküyor

mobile yönelmekte fayda var yazılımcılar için