• 13-03-2024, 22:29:46
    #1
    Selamlar, Allah izin verirse Mayıs ayında yine bir Paris ziyaretim olacak. Ocak ayında gittiğimde logitech bir direksiyon seti getirmeyi düşünmüştüm ancak yanıma bir çanta almamıştım. Mayıs ayında yanımda bir çanta götüreceğim, iphone veya bir ipad getirmeyi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı? Kayıt ücretiyle vs değer mi (iphone 13 pro max, 1099 euro)
    Seçimden sonra gideceğim için euroyu 40₺ olarak baz alıyorum, 44 bin tl + 32 bin tl.
  • 13-03-2024, 22:30:23
    #2
    ben olsam türkiyeye dönmezdim
  • 13-03-2024, 22:31:22
    #3
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam türkiyeye dönmezdim
    Dönmek daha iyi hocam, yapılacak bir şey yok orada Ne bir avm var ne bir saray.
  • 13-03-2024, 22:32:46
    #4
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam türkiyeye dönmezdim
    aynen hocama katılıyoruum
  • 14-03-2024, 00:00:40
    #5
    tek bir seçim hakkım olsa o zamana piyasaya çıkışı denk gelirse yeni 32 inç m3-m4 apple imac getirirdim