Selamlar, Allah izin verirse Mayıs ayında yine bir Paris ziyaretim olacak. Ocak ayında gittiğimde logitech bir direksiyon seti getirmeyi düşünmüştüm ancak yanıma bir çanta almamıştım. Mayıs ayında yanımda bir çanta götüreceğim, iphone veya bir ipad getirmeyi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı? Kayıt ücretiyle vs değer mi (iphone 13 pro max, 1099 euro)
Seçimden sonra gideceğim için euroyu 40₺ olarak baz alıyorum, 44 bin tl + 32 bin tl.