• 13-03-2024, 05:05:53
    #1
    Arkadaşlar merhaba herkese iyi sahurlar.

    Menü bu arkadaşa tıklanarak açılıyor ve "Discover" olarak yazmasını istemiyorum. Menü olarak değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkür ederim.
  • 13-03-2024, 05:49:47
    #2
    dil dosyasına bakabilirsin.
  • 13-03-2024, 10:04:18
    #3
    🥇R10'un En İyi Ajansı 🥇
    hocam site linkini pm atar mısın ücretsiz yardımcı olalım