Arkadaşlar merhaba herkese iyi sahurlar.

Menü bu arkadaşa tıklanarak açılıyor ve "Discover" olarak yazmasını istemiyorum. Menü olarak değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkür ederim.