• 13-03-2024, 22:28:27
    #37
    Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komiksey seni
    Tamam ne kızıyorsun 🤣🤣🤣 çocukluk yapma Coşkun abimiz bir abilik yapar.
  • 14-03-2024, 00:01:38
    #38
    fikrimi söylersem forum karışır.r10 da ilk kez ban yerim kalsın
  • 14-03-2024, 10:47:13
    #39
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    P.M kutusu dolardı. Ahmet bana pişt dedi , Cevdet 10 liramı vermedi , Hosting almıştım şöyle olmuştu , bu paramı vermiyor , bu iş yapıcam dedi ama teslim etmedi.
    vıdıdıvıdıdı. Çok can sıkıcı. Değmez. Çok kişi banlardım. Böyle bi kazığa bağlardım Acaba eski banlar siliniyor mu? Merak ettim halen benim banladıklarım duruyor mu
  • 14-03-2024, 17:56:00
    #40
    backlinkmatik.com
    Güzel fikirlerim var aslında ama 1 haftadan başlıyor