P.M kutusu dolardı. Ahmet bana pişt dedi , Cevdet 10 liramı vermedi , Hosting almıştım şöyle olmuştu , bu paramı vermiyor , bu iş yapıcam dedi ama teslim etmedi.
vıdıdıvıdıdı. Çok can sıkıcı. Değmez. Çok kişi banlardım. Böyle bi kazığa bağlardım

Acaba eski banlar siliniyor mu? Merak ettim halen benim banladıklarım duruyor mu