1 Günlüğüne R10 Admini Olmak?
39
●2.886
- 13-03-2024, 08:36:06O ile başlayan arkadaşı direk banlardım forumun yarısı boş boş konularına denk gelmiştir.
- 13-03-2024, 14:06:47Kesinlikle yönetimsel konuları okurdum ve burası nasıl idare ediliyor ? Her türlü detayı incelerdim. Burada bu kadar sağlam kalabilmek cidden zor. Ekibin organizasyonu, çalışma şekilleri ve görevlendirmeler nasıl yapılıyor alabildiğim kadar bilgi alırdım. Çünkü buradaki sağlam ve kusursuz mekanizmanın kazandıracağı bilgi, birikim reel yaşantıda da ciddi fayda sağlar.
- 13-03-2024, 20:03:11Üyeliği durdurulduabi ben buraya havuz yaptırırdım ben olayım mi moderatörEngin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2024, 22:07:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.dolandırcılık vb. şikayet konularında dolandıran üyenin yanı sıra dolandırıcılık yapan üyeye pozitif trade verenlerin de cezalandırılmalarını sağlardım.
- 13-03-2024, 22:21:17Üyeliği durduruldutürkçe mükemmellssgreenriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2024, 22:26:33Üyeliği durduruldukomiksey seniComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
