• 13-03-2024, 08:36:06
    #28
    O ile başlayan arkadaşı direk banlardım forumun yarısı boş boş konularına denk gelmiştir.
  • 13-03-2024, 14:06:47
    #29
    iyisite.NET
    Kesinlikle yönetimsel konuları okurdum ve burası nasıl idare ediliyor ? Her türlü detayı incelerdim. Burada bu kadar sağlam kalabilmek cidden zor. Ekibin organizasyonu, çalışma şekilleri ve görevlendirmeler nasıl yapılıyor alabildiğim kadar bilgi alırdım. Çünkü buradaki sağlam ve kusursuz mekanizmanın kazandıracağı bilgi, birikim reel yaşantıda da ciddi fayda sağlar.
  • 13-03-2024, 15:37:41
    #30
    Kendim hariç diğer moderatörleri çıkarırdım
  • 13-03-2024, 19:50:19
    #31
    Modları vardiyalı olarak forumda aktif tutardım özellikle belli konularda sürekli takip yaptırırdım
  • 13-03-2024, 20:03:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudan moderatör aday adayı bile çıkmadı.
    Bu yüzden admin değilsiniz ve olamazsınız







    Not: Lütfen mesaj yanlış anlaşılmasın, kimseyi küçümsemek için yazmadım.
    Yapılan yorumlara göre fikrimi beyan ettim.
    abi ben buraya havuz yaptırırdım ben olayım mi moderatör
  • 13-03-2024, 22:07:59
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolandırcılık vb. şikayet konularında dolandıran üyenin yanı sıra dolandırıcılık yapan üyeye pozitif trade verenlerin de cezalandırılmalarını sağlardım.
  • 13-03-2024, 22:21:17
    #34
    Üyeliği durduruldu
    greenriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolandırcılık vb. şikayet konularında dolandıran üyenin yanı sıra dolandırıcılık yapan üyeye pozitif trade verenlerin de cezalandırılmalarını sağlardım.
    türkçe mükemmellss
  • 13-03-2024, 22:25:35
    #35
    23 nisanda gelin hocam Coşkun hocamız belki birseyler yapar 😅
  • 13-03-2024, 22:26:33
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 nisanda gelin hocam Coşkun hocamız belki birseyler yapar 😅
    komiksey seni