Kesinlikle yönetimsel konuları okurdum ve burası nasıl idare ediliyor ? Her türlü detayı incelerdim. Burada bu kadar sağlam kalabilmek cidden zor. Ekibin organizasyonu, çalışma şekilleri ve görevlendirmeler nasıl yapılıyor alabildiğim kadar bilgi alırdım. Çünkü buradaki sağlam ve kusursuz mekanizmanın kazandıracağı bilgi, birikim reel yaşantıda da ciddi fayda sağlar.