• 13-03-2024, 04:47:06
    #19
    Enginu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalin bile fakir be hocam. : D
    Galiba haklısınız 10₺ alırdım 😄
  • 13-03-2024, 04:51:56
    #20
    00:00 da kepenkleri indirirdim uyuyalım biraz
  • 13-03-2024, 04:56:42
    #21
    Ben admin olsam kendimi banlardim
  • 13-03-2024, 05:14:11
    #22
    HizliResim.Net
    Konudan moderatör aday adayı bile çıkmadı.
    Bu yüzden admin değilsiniz ve olamazsınız







    Not: Lütfen mesaj yanlış anlaşılmasın, kimseyi küçümsemek için yazmadım.
    Yapılan yorumlara göre fikrimi beyan ettim.
  • 13-03-2024, 06:13:01
    #23
    Kurumsal PLUS
    Futbol ppsi yapmış herkesi banlardım.

    Bknz:

  • 13-03-2024, 07:13:43
    #24
    Moderatörlere seviye verirdim.Örnek çok aktif olanlara daha fazla yetki ve sınır verirdim.Mesela en yüksek yetki vereceklerimden biri sanırım @Yeniceri; olurdu.Bazı moderatörleri pek aktif görmüyorum onların yetkisini biraz azaltırdım.Emek verenlere daha çok seviye verirdim.Moderatörlerin yanında seviye ıconu eklerdim.Örnek en çok aktif olana 100 seviye gibisinden.En yüksek seviyeli olanlara da düzenli olarak bir ödül verirdin.
  • 13-03-2024, 07:28:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    CCCam, OSCam, MultiCS ve Card Sharing işlerinden anlayan varsa forumumda admin yapabilirim. 🙂
    Sıkıntı yok.
  • 13-03-2024, 07:39:03
    #26
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Arkadaşlar moderatör olmak demek tüm yönetime erişmek demek değil, moderatörlükbyapardım ne yapayım report hallet konuları gözetle vs. Yapabilceğiniz başka bişey de olmaz, para da almıyorlar moderatörlükten. Ancak kesin hoş bir duygudur moderatör olmak, haksızı savunmak vs
  • 13-03-2024, 07:58:09
    #27
    1 günde açıkçası hiç bir şey yapılmaz. Varolan düzen aynı şekilde devam ederdi.
    Buranın bir forum değil ticarethane olduğunu unutmamak lazım.
    Kaldı ki bir şeyler yapmaya karar versek dahi sadece raporların çıkarılması ve verilerin incelenmesi günler alırdı.

    Burada herhangi bir yanlış işlem yapmanın günde binlerce Türk lirasına mal olabileceğini unutmayın.

    1 günlük değil de bir kaç ayımız olsaydı işte o zaman işler değişebilirdi.
    R10 da yapılmasını istediğim en büyük şey aslında global bir altyapıya oturması.

    Wordpress de çoklu dil özelliği gibi düşünün konu açarken bir kullanıcı 10 farklı dilde açmalı. Ancak bu tabiki sadece ticari bölümlerde olmalı.
    Siteye her girenin tarayıcı diline göre farklı dilde forum sayfaları ile girmesini sağlardım. Aklımda bununla ilgili çok güzel fikirler var ancak ilettiğim gibi altyapı ve teknik olarak yapılabilir ancak foruma yansıması bile en aşağı 6 ay sürebilir.

    1 Günde sadece kategorilerin taban fiyatlarını değiştirebilirsiniz