1 günde açıkçası hiç bir şey yapılmaz. Varolan düzen aynı şekilde devam ederdi.
Buranın bir forum değil ticarethane olduğunu unutmamak lazım.
Kaldı ki bir şeyler yapmaya karar versek dahi sadece raporların çıkarılması ve verilerin incelenmesi günler alırdı.

Burada herhangi bir yanlış işlem yapmanın günde binlerce Türk lirasına mal olabileceğini unutmayın.

1 günlük değil de bir kaç ayımız olsaydı işte o zaman işler değişebilirdi.
R10 da yapılmasını istediğim en büyük şey aslında global bir altyapıya oturması.

Wordpress de çoklu dil özelliği gibi düşünün konu açarken bir kullanıcı 10 farklı dilde açmalı. Ancak bu tabiki sadece ticari bölümlerde olmalı.
Siteye her girenin tarayıcı diline göre farklı dilde forum sayfaları ile girmesini sağlardım. Aklımda bununla ilgili çok güzel fikirler var ancak ilettiğim gibi altyapı ve teknik olarak yapılabilir ancak foruma yansıması bile en aşağı 6 ay sürebilir.

1 Günde sadece kategorilerin taban fiyatlarını değiştirebilirsiniz