Moderatörlere seviye verirdim.Örnek çok aktif olanlara daha fazla yetki ve sınır verirdim.Mesela en yüksek yetki vereceklerimden biri sanırım @Yeniceri; olurdu.Bazı moderatörleri pek aktif görmüyorum onların yetkisini biraz azaltırdım.Emek verenlere daha çok seviye verirdim.Moderatörlerin yanında seviye ıconu eklerdim.Örnek en çok aktif olana 100 seviye gibisinden.En yüksek seviyeli olanlara da düzenli olarak bir ödül verirdin.