Maalesef geçen hafta pazar günü kaza yaptım bende motorla.
Köprücük kemiğinde kırık ve kaburgada kırık.. Tehlikeli ama işte vazgeçilmiyor da..
Ailemi Nasıl İkna Ederim.
40
●2.170
- 14-03-2024, 10:51:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.40 yaşındayım. Geçen uygun motor görünce 50 CC bir tane aldım. Bizimkilere dedimki motor aldık biz. Burada çarşı içinde park yeri olmuyor. İşe güce bakmak için. Motor şöyle böyle. Şu şöyle bu böyle.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motora iyi güzel bakmıyor kimse. Yani 40 olsan yine anlamayacaklar. - 14-03-2024, 16:22:32Motor kazası ile araç kazası aynı şey değildir.
Araçta ciddi bir durum olmadıkça ölüm riski olmaz.
Ama motorda 50 km hızla giderken dahi düşüp ölme riskin var.
Motorda risk çok fazla.
Sen ne kadar dikkat edersen et , kazaların çoğu karşı taraf kaynaklıdır zaten.
Ha derseniz benim canımı riske atmaya hazırım o zaman bir şey diyemem.
Bende motor almak istiyordum ama bu riski göze alamadım hiç bir zaman.