Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Şükür Tüm Eksikleri Kapattım Motor alabilcek Seviyeye Geldim Fakat Arkadaşlarimdan Vefat Edenler Olduğu İçin Motora Biraz Karşılar Nasıl İkna Edebilirim Şuan Kullandığım 50cc Var Artık Kesmiyor..
40 yaşındayım. Geçen uygun motor görünce 50 CC bir tane aldım. Bizimkilere dedimki motor aldık biz. Burada çarşı içinde park yeri olmuyor. İşe güce bakmak için. Motor şöyle böyle. Şu şöyle bu böyle.
Motora iyi güzel bakmıyor kimse. Yani 40 olsan yine anlamayacaklar.