• 10-03-2024, 23:21:13
    #1
    Konu up yapmaya çalıştığımda aşağıdaki bilgiyi alıyorum. Neden bu hatayı alıyorum?

  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Konu ile ilgili geliştirici ekibimizin bilgisi var.
      Gerekli tüm kontroller sağlanıyor.

      İyi forumlar.
  • 10-03-2024, 23:21:57
    #2
    Hata değil, süresi var. Beklemek istemiyorsan premium üyelik alabilirsin diyor.
  • 10-03-2024, 23:24:14
    #3
    Az önce bende uplarken değişik bir hata verdi yalnızca html kodları vardı sonra düzeldi
  • 10-03-2024, 23:30:29
    #4
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata değil, süresi var. Beklemek istemiyorsan premium üyelik alabilirsin diyor.
    Ücretsiz up yapılıyor mu hocam?
  • 10-03-2024, 23:31:13
    #5
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata değil, süresi var. Beklemek istemiyorsan premium üyelik alabilirsin diyor.
    Süresi geçtiği halde bu hatayı veriyor
  • 10-03-2024, 23:32:07
    #6
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz up yapılıyor mu hocam?
    Elbette yapılıyor fakat belirli bir süre mevcut (tam saat ve dakikasını bilmiyorum)
  • 10-03-2024, 23:42:16
    #7
    Bilen yok mu?
  • 11-03-2024, 00:09:44
    #8
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen yok mu?
    3 veya 4 günde bir olması gerekiyor.
  • 11-03-2024, 09:48:07
    #9
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 veya 4 günde bir olması gerekiyor.
    Anlatamıyorum sanırım arkadaşlar o süre doldu zaten. Yine de hata veriyor