
R10'da bunu yaşayan var mı?
10
●436
- 10-03-2024, 23:21:13Konu up yapmaya çalıştığımda aşağıdaki bilgiyi alıyorum. Neden bu hatayı alıyorum?

- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 10-03-2024, 23:30:29Ücretsiz up yapılıyor mu hocam?Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 23:31:13Süresi geçtiği halde bu hatayı veriyorTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 23:32:07Elbette yapılıyor fakat belirli bir süre mevcut (tam saat ve dakikasını bilmiyorum)soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2024, 00:09:443 veya 4 günde bir olması gerekiyor.sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2024, 09:48:07Anlatamıyorum sanırım arkadaşlar o süre doldu zaten. Yine de hata veriyorAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle